الرجاء فلاشة تكنوسات 9000 الترا

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• الرجاء فلاشة تكنوسات 9000 الترا

الرجاء فلاشة تكنوسات 9000 الترا مع للعلم انى جرب الفلاشات الموجوده بالقسم ولكنها لم تعمل ويبدو انه البوت بتاعه مش هو الموجود بالقسم لذا انا ارفقت فى المشاركه بعض الصور التوضيحيه ارجو افادتى فى اقرب فرصة ولكم جزيل الشكر
    الملفات المرفقة

اتفضل فلاشتين جهازك فلاشة منهم
    الملفات المرفقة
    التعديل الأخير تم بواسطة احمد هارون; 04-10-2008, 04:04 PM.

اعتزر لكن الجهاز لم يعمل نهائيا على اى فلاشة ملحوظه اخرى الجهاز مش بينور من اساسه وانا فى الصوره السابقه التى بها وجه الجهاز بدون اشارات كان موصلا بالكهرباء يعنى متوصل بالكهربا هو هو لما يكونش متوصل مع العلم ان الباور سليم البروسور طبيعى جدا والجهاز فيه جيتاج وانا مأتسف على الازعاج لكن ان ممكن نسخة فلاشة بس يكون بوت مختلف هى دى اللى مش عارفها لان الجهاز فاصل نهائى من كله على الرغم من ان البور سليم وشغال لكن مافيش بيانات لا شاشة الجهاز ولا حتى الtv اذا كان هناك عدة حلول اخرى ارجو افادتى بها ولكم جزيل الشكر

اخى الغالى الصعيدى حتى لو الجهاز ميت فى التكنوسات مفروض ان الجهاز يتعرف على الكمبيوتر عن طريق الهيريبر ترمنال - واحينا يكون الجهاز على المبه الحمراء ويجب الضغط على الريموت للتشغيل -واحينا بيكون العيب فى اسى الزاكره - اهم شى جرب الرسيفر على برنامج الهيبر ترمان مع الضغط على حرف z

اسف على الازعاج والتأخير والف الف شكر لكن الجهاز صاحبه خده من مده يلا اللى حصل حصل

يعمل...
          X