طلب عاجل ممكن سوفت المصنع دسكفرىjsc_1

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• طلب عاجل ممكن سوفت المصنع دسكفرىjsc_1

السلام عليكم ممكن سوفت المصنع ريسيفر دسكفرى jsc_1انا فى ورطه بجد لانى حملت له سوفت غلط والمشكله انه بعد ما بيحمل بيكتب على شاشه الريسيفر sereومش بيعرض اى شى على التلفزيون ارجو الرد

ارجو الاهتمام انا فى ورطه بجد

من مركز العمدةاتفضل اخى الكريم لعلاج مشكلهon

بالمرفقات السوفت واللودر وانا متابع معاك والمشكلة اتتحل باذن اللة
      الملفات المرفقة

الف شكر لمرورك استاز عادل بس المشكله كما هى انا حملت المرفقات وبعد لانتهاء برضوبيكتب sere ممكن ملف قنوات يحل المشكله

اخى الغالى لك ماطلبط ياغالى

ملف قنوات للديسكفرى متحرك + ثابت قمرين + ثابت 3 أقمار
          الملفات المرفقة

الف شكر استاذ عادل على تلبيه طلبى بس يا خساره اظاهر مفيش فيده انا جربت اكتر من مره بس لو تكرمت طلب اخير ملف بوت او اى سوفت معدل ولك جزيل الشكر انا عارف نفسى ازعجت حضرتك بس معلش (الله فى عون العبد ما دام العبد فى عون اخيه )

انافىخدمتك جرب السوفت المعدل وانا متابع معك

اديلة السوفت المعدل وانا تحت امرك لحين انتهاء المشكلة باذن اللة
              الملفات المرفقة

الله يعزك ويرفع قدرك المره دى بعد الانتهاء كتب FA iLعلى واجه الريسيفر وبعدين فصلت الريسيفر من التيار وشغلته ظهرت كلمه ON وبعدين SERE وبرضو مش عارض اى شى على التلفزيون ولو ضغط على زرار البور الامامى يكتب ON وميجبش الساعه وبعده يكتب SEREتانى انشاء الله يكون حل المشكله دى عندك وانا واسق من كده

استاذ عادل حضرتك فين

اخى الغالى المشكلة بسيط اديلة السوفت الاولنى وباذن اللة المشكلة هتتحل وانا معاك واسف جدا على التاخير لان كنت فى مشوار

شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكراشكرا شكرا شكرا تسلم ايدك يا استاز بجد مهما قلت لن اوافيك حقك شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا

السلام عليكم استاذ عادل اظاهر زى ما انا قلت من الاول مفيش فيده طيب انا لو شحنت الفلاشه المشكله هتتحل يريت الرد

اخى الغالى انت لم ترد علية المشكلة اتحلت ولالسة ارجوك طمنى بعد ادلة سوفت on

والله اديتله سوفت on وبرضو مفيش نتيجه انا اول مره اتعرض لحاجه زى دى ممكن يكون السوفت مساحته اكبر من الفلاش او اصغر

يا ريت ميكنش مسبب لحضرتك اى ازعاج

يعمل...
                              X