مشكله سوفت وير دريك 950 بلس فري تو اير الاسود

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• مشكله سوفت وير دريك 950 بلس فري تو اير الاسود

انا عندي مشكله في سوفت وير دريك 950 بلس فري تو اير الاسود مبيحفظش التغيير في ترتيب القنوات وكان في سوفت وير موجود في المنتدي لحل المشكله بس انا عندي السيرفر المجاني شغال هل لو نزلت السوفت بتاع المنتدي معلومات السيرفر المجاني تضيع؟ وايه الحل ؟
    شكرا مقدما

المشاركة الأصلية بواسطة loely_muhammad مشاهدة المشاركة
    انا عندي مشكله في سوفت وير دريك 950 بلس فري تو اير الاسود مبيحفظش التغيير في ترتيب القنوات وكان في سوفت وير موجود في المنتدي لحل المشكله بس انا عندي السيرفر المجاني شغال هل لو نزلت السوفت بتاع المنتدي معلومات السيرفر المجاني تضيع؟ وايه الحل ؟
    شكرا مقدما
    لم افهم السوال
    انت كاتب دريك 950 بلس فري
    وبعد كده بتقول السرفر المجانى
    اى جهاز فيهم يا غالى

ايوه عندي رسيفر drake 950 plus free to air وشغال عندي سيرفر مجاني وعايز اعرف لو نزلت سوفت وير البشمهندس مهاب البكري يضيع السيرفر المجاني وحبقه محتاج اظبط السيرفر من جديد ولا ايه؟

هوه ده اسوفت اللي عايز انزله http://www.111az.com/vb/showthread.php?t=25345

تفضل ملف جديد

بشكل مختلف

للجهاز الاسود الفرى
          الملفات المرفقة

معلش يعني انا مبقاليش كتير في الموضوع ده انا بس عايز اعرف لو نزلت السوفت وير هل السيرفر المجاني يروح ولا ايه ؟

معلش يعني انا مبقاليش كتير في الموضوع ده انا بس عايز اعرف لو نزلت السوفت وير هل السيرفر المجاني يروح ولا ايه ؟

ياغالى الجهاز الاسود بدون نت اى سرفر مجانى تقصد

يا اخي انا عندي دنقل http://img153.imageshack.us/img153/3219/image046l.jpg

بيوصله بالنت

هوه تحديث السوفتوير بتاع الرسيفر ملوش علاقه بالدنجل ؟
                  يعني بعد تحديث سوفت وير الرسيفر اختار نظام الشيرينج sssp
                  وكده الدنجل يشتغل بس كده ؟؟

هوه تحديث السوفتوير بتاع الرسيفر ملوش علاقه بالدنجل ؟
                    يعني بعد تحديث سوفت وير الرسيفر اختار نظام الشيرينج sssp
                    وكده الدنجل يشتغل بس كده ؟؟

sssp للدنقل الفضائى فقط

بشمهندس ابو العطا طب ما انا عندي الرسيفر لازم يتظبط ‏sssp ‎‏ ويتوصل بالدنجل عشان يشغل القنوات المشفره
                      بس المهم انا كده ببعد عن استفساري اللي هو هل لو عملت سوفت جديد بالجهاز دريك 950 فري تو اير المتصل بالدنجل المرفق صورته هل تتاثر فك شفره القنوات والسيرفر الحالي ولا لا ؟

بشمهندس ابو العطا طب ما انا عندي الرسيفر لازم يتظبط ‏sssp ‎‏ ويتوصل بالدنجل عشان يشغل القنوات المشفره
                        بس المهم انا كده ببعد عن استفساري اللي هو هل لو عملت سوفت جديد بالجهاز دريك 950 فري تو اير المتصل بالدنجل المرفق صورته هل تتاثر فك شفره القنوات والسيرفر الحالي ولا لا ؟

يعمل...
                        X