عمالقة الشامل اغيسونى

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• عمالقة الشامل اغيسونى

الرسيفر الاسترونج 4822x قاطع اشارة اديتة سوفت وزي ماهو قست الدايرة البور وجت كلة سليم ما عدا 22 فولت ماهى موجودة ممكن تفيدونى اغير اية بالضبط ولكم منى التحية خالد المصري

تاكد من السيكلون على خط 22 فى البور اخلع السيكلون من الدائرة وقياسه

اخي الغالي شكرا علي مرورك انا قست السليكونة ذي ما حضرتك كتبت السيليكونة سليمة وموش عارف فين اجد منبع الا 22 فولت ولك التحية اخي محمد

اخى كدا العيب من السلكون مش خارج الفولت من علية غيرة

رمضان باشا اشكرك علي مرورك واتمنا انك تكون في اتم الصحة والعافية ثانيا انا جبت دايرة سليمة مية في المية ومخرجا جميع الفلطات وبرضوا للأسف قست من الدايرة الي علبة التيونر ماعطاني لا18 ولا 13 لاعلي الاوفقي ولا علي العمودي فياريت تواصل معى استاذ رمضان علشان انا ملليت من هذا الجهاذ ولك التحية ولكل اهالي المنتدا الغالي خالد المصري

الى ارقي مونتدا

رمضان باشا اشكرك علي مرورك واتمنا انك تكون في اتم الصحة والعافية ثانيا انا جبت دايرة سليمة مية في المية ومخرجا جميع الفلطات وبرضوا للأسف قست من الدايرة الي علبة التيونر ماعطاني لا18 ولا 13 لاعلي الاوفقي ولا علي العمودي فياريت تواصل معى استاذ رمضان علشان انا ملليت من هذا الجهاذ ولك التحية ولكل اهالي المنتدا الغالي خالد المصري

تاكد من lm317 او غيره

المشاركة الأصلية بواسطة ابوسهيله مشاهدة المشاركة
                تاكد من lm317 او غيره
                واذا لم تفلح هذه الطريقه عليك نقل الفولت الى طرف تغذيه الlm317
                لان هناك احتمال كبير فى حدوث فصل فى نقاط البورده
                بواسطه سلك وصل خط ال22 فولت مباشره بطرف تغذيه lm317
                واخبرنى بالنتيجه

والله مانيش عارف اقول اية الا عاجز عن الشكر لانكم محترمين ومروركم علينا يدل علي ذالك وانا شاء الله سأجرب هذة الطريقة وهرد عليك ولك التحية

هشام باشا والله انتا باشا واتمنا من الله ان تكون بأعلي الدرجات والرسيفر بقة تمام بفضل الله وبفضل تعاونك معي والله في عون العبد ما دام العبد في عون اخية وشكرا يا استاذنا علي المعلومة اخيك خالد المصري

بارك الله فيك

الف شكر أخي العزيز

يعمل...
                        X