ألي وكيل الدريك mr_drake برجاء الرد

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• ألي وكيل الدريك mr_drake برجاء الرد

ألي وكيل الدريك mr_drake برجاء الرد
    ايه ياعم حكاية الدريك كل من بيع رسيفر مايكملش 6 ايام ويقفل ويجي العميل يكسر المحل وياخد الفلوس ويطفش العميل الجديد يشوف كده يقول طب ابقي اجيلك تاني والسلام عليكم وكمان ان سعر الرسيفر غالي الثمن والله صدقني ان الرسيفر البريفكس اثبت كفاءه عاليه ورخيص الثمن وله اكتر من سنه شغال مليون الميه ومازال يعمل بكفاءه حتي هذا الوقت وكمان لوقفل ممكن نركبله دونجل خارجي ويعمل من جديد والزبون بيقول ربنا يعمر بيتك يا أبو العزم انت نزيه في شغلك دائما ومش دي المشكله بس ده كمان كلنا نحاول نركب دونقل خارجي مع الدرك ونحاول نعوض الخساره والكرتونه الي بتتقطه والريموت الي بيرجع مكسر وياريت انه بيشتغل حتي دي كمان يعني احنا خلاص بنخسر فلوس وثقة العميل رجاء الحل لابينفع كده ولابينفع بالدونجل الخارجي وربنا يعوض علينا والمحل الي تكسر من الجماعه الصعايده الي معندهمش تفاهم الا بالنبوت والفرفر

كلام1000000000000000/100

والله ياأخى انا مكسوف من الناس اللى بعت لهم هذا الجهاز واحيانا أضطر ان أعطيهم دنجل مصنوع لأخرج من احراجى والاحساس بالمسئولية تجاه العميل أساس المصداقية وأنا ابيع عدد محدود جدا بالقياس للوكيل فمن المفروض قبل ماأنزل جهاز السوق التجارى أحافظ على صورتى أمام الناس ويا ريت تحذو حذو عبد العال وتتعلم منه

طب حتي السوفت لو بيتغير كل 3 شهور هانقول ماشي لكن كل 6 ايام العميل يقول ايه علينا انتم بتضحكو علينا د ابن عمي اشتري دونجل مع رسيفر من عند التاجر الي هناك وهو شغال بقرب السنه من غير اي سوفت وده انا اشتريته منك البارح وهومش شغال واساسا الجهاز مليئ بعيوب التصنيع من اول تشغيله والدلليل http://www.111az.com/vb/showthread.php?t=28741

أخواني : للأسف هذا الجهاز من أسوأ الأجهزة في قلة الدعم .
          و المشرف زيدان يؤكد أنه لا يوجد وكيل لهذا الجهاز في هذا المنتدي وتم ايقاف العضو صاحب الموضوع :

المشاركة الأصلية بواسطة _زيدان_ مشاهدة المشاركة
          اخى الغالى لا يوجد فى المنتدى اى وكيل والمنتدى غير مسئول عن اى شخص

----------------

يعمل...
          X