حصريا: درك 950 سيلفر والبلاتينيوم و hd

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

انا عندي البلاتينيوم وللأسف السيرفر قفل بعد ما جيبتو بشهر ,, المهم أشتركت في سيرفر مدفوع وللأسف الرسيفر مش بيقبل البيانات خالص ,, ياريت حل أرجوكم
    وشكرا

المشاركة الأصلية بواسطة mr_drake مشاهدة المشاركة

الرسيفر بتاعك وانت حر فيه ومتنساش تقول للمصنفات انك كنت كاسر للشفره لمده 4 شهور

وياسلا م لو تكمل جميلك وتردد ثمن اشتراك 4 شهور لاصحاب الباقات الى شاهدتها بلوشى

مش كده ولا ايهcoo)l)coo)l)coo)l)
      (a12)

المفروض _المصنفات دي أنت اللي تخاف منها مش اللي معاه الرسيفر يا مستر دريك _

الراجل شاري الرسيفر معاه سيرفر مجاني ؟ هيدفع تمن الباقات ليـــه ؟ ؟ ردك غريب قوي الصراحه !

لأن الرسيفر من غير السيرفر المجاني ما يسواش مليم . ولا عمرك هتعرف تبيع منه حتتين علي بعض .

شكرا.
      -----------------------------------

على فكره يجماعه خلاصه الموضوع ان اسوء جهاز نزل السوق هو الدراك 950 بلاص ده سواء على السرفر المجانى او السرفر المدفوع وده لعده اسباب
        اولاها انه كتير التقطيع على السرفر المجانى فقلنا يمكن المشكله مشكله السرفر فشتركنا على سرفر مدفوع
        نفس المشكله واكيد الوكيل حيقول النت عندك النت عندى 2جيجا وكمان الكيوماكس الجولد شغال بنفس السرفر ونفس النت وبدون تقطيع يعنى من الاخر الشركه بتاعه الدراك شركه نصابه نصابه
        وجهازهز زباله ولا انصح اى مخلوق
        يتعامل معاهم تانى وربنا ينتقم من الغشاشين يارب

يعمل...
        X