من وكيل الدرك

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

المشاركة الأصلية بواسطة سامى عرابى مشاهدة المشاركة
    اشتريت دريك hd من 10 ايام والسرفر اللى جاء ما الرسيفر يعمل جيدا
    لكن المشكله هى حدوث ريسترت للجهاز عند محاولة فتح الجزيرة الرياضية
    لما اكون على اى قناه مفتوحه او مشفره التنقل بينهم عادى مفيش مشاكل
    لكن لما تفتح اى قناه من الجزيره مشفره يعمل رسترت
    فهل من حل للمشكله دى
    شكرا لتعاونكم
    المشكلة دي فى السوفت الجديد و غير موجودة فى السوفت القديم لو عاوز ترجع له و لكن حتخسر السيرفارات المجانية . انا من رأيي استني السوفت الجديد لما ينزل و اكيد حيكون فى حل لمشاكل السوفت الحالي من ريستارت مع الجزيرة الرياضية و عدم حفظ بيانات السرفر المدفوع . بس خلي بالك السوفت بتاع شهر 11 فيه مشكلة عبارة عن اهتزاز و رجفة فى الشاشة كل مدة و السوفت بتاع شهر 10 كويس و ان كان ظبط السيرفر المدفوع صعب شوية و لكن بدون مشكلة عدم حفظ بيانات السيرفر .
    نرجو من السادة الوكلاء و الاستاذ وكيل الدريك العمل على ظهور سوفت جديد يتخطى المشاكل الي موجودة فى السوفت الحالي فى اسرع وقت ممكن مع ملاحظة ان اخر تحديث فى السوفت بتاريخ 24 ديسمبر 2009 اي من اكثر من شهر .

يريت ترد ضروري

المشاركة الأصلية بواسطة mr_drake مشاهدة المشاركة
      لو الجهاز عندك من اكثر من 3شهور فالسيرفر المجانى توقف وعليك متابعه التاجر لاعاده تفعيله

او يمكن وضع سيرفر اخر بمعرفتك

واذا كنت قد اشتريته حديثا فكل ماعليك هو تحديث السوفت من الرابط التالى

http://www.111az.com/vb/showthread.php?t=23266
      مش عارف يعني هو هيفتح الجهاز مجانا لي ولا ايه
      هيفعلهولي بفلوس
      اصل انا رجعتلوا وقلي ب 75 جنينه في 3 شهور
      يعي كده مظبوط ولا ايه(13156)

مشكورررر على الردود يا اخى بس انا عندى مشكلة انا عندى رسيفر ديرك 950 سيلفر انا سمعت ان فية برنامج الى الجهاز يجعلة يقبل اى سيرف حتى ممكن يكتب بينات السيرف بلاارقام ممكن هذا البرنامج

يا جماعه أنتوا ببتكلموا عن ال CCcam اذاي . .؟ الرسيفر ده لا يدعم ال CCcam من الأساس .

المشاركة الأصلية بواسطة Mr_Drake مشاهدة المشاركة
            من وكيل الدرك الى جميع اعضاء منتدانا الشامل

اى استفسار انا فى الخدمه (a12)

ياريت يا باشا لو تقولنا الرسيفر ده بيدعم ال CCcam اذاي ؟

-----------------------

المشاركة الأصلية بواسطة mesho82 مشاهدة المشاركة
              انا لدى drake 1000 plus silver s\w a 146 ......كيف يمكننى تحديثه و هل يدعم الشيرينج وكيف افعل ذللك
              ياريت ياجماعة حد يرد عليه لان انا عندى نفس المشكلة والسوفت اللى موجود على الموقع اى دى مختلف

نــــرجوا الـــرد بأقصـــى ســـرعة من الســادة المشــرفين الخــبراء
                أريد سوفت وير وسيــرفـر drake 1000 Silver pvr لان الريسيفر عندي فصل بعد 5 أشهــر من العمل وتوقف السيرفر يوم 3 مـــايو ؛ لآن المفــروض يقعد سنـة فهل هذا يدل على انقطاع السيرفر أو عطل بالسيرفر المجــاني فلو انقطـــاع ياريت تضعــوا ليه سوفت وير وسيرفر DRAKE 1000 SILVER PVR

وهـــل الريسيفـــر سيقــبل بتحميــل السوفت لان من قبل نسخــت سوف وير الجهاز على فــلاشة وحملته مرة أخـــرى عليه الفــلاشة اللي داخل الريسيفر ضربت مع انه نفس السوفت ويــر ...
                نـــرجوا الرد بـأسرع وقت فلا احد يجــاوبني عن هذا الريسيفـــر نهائي في اي صفحة وكـــأنه منع من الســـوق أو منع محذور الكـــلام عنه افيدونــي بأي شـيء الله يخليــكم .....
                وشكــــراً

ممكن أعرف أسعار الدراك لو سمحتم لشهر 5 / 2010

المشاركة الأصلية بواسطة sherif salem مشاهدة المشاركة
                    نــــرجوا الـــرد بأقصـــى ســـرعة من الســادة المشــرفين الخــبراء
                    أريد سوفت وير وسيــرفـر drake 1000 Silver pvr لان الريسيفر عندي فصل بعد 5 أشهــر من العمل وتوقف السيرفر يوم 3 مـــايو ؛ لآن المفــروض يقعد سنـة فهل هذا يدل على انقطاع السيرفر أو عطل بالسيرفر المجــاني فلو انقطـــاع ياريت تضعــوا ليه سوفت وير وسيرفر DRAKE 1000 SILVER PVR

وهـــل الريسيفـــر سيقــبل بتحميــل السوفت لان من قبل نسخــت سوف وير الجهاز على فــلاشة وحملته مرة أخـــرى عليه الفــلاشة اللي داخل الريسيفر ضربت مع انه نفس السوفت ويــر ...
                    نـــرجوا الرد بـأسرع وقت فلا احد يجــاوبني عن هذا الريسيفـــر نهائي في اي صفحة وكـــأنه منع من الســـوق أو منع محذور الكـــلام عنه افيدونــي بأي شـيء الله يخليــكم .....
                    وشكــــراً
                    p]حديرد علينا

اهلا ومرحبا بيك معناا

يعمل...
                      X