الرجاء فلاشة كامكس المينى 780 القديم

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• الرجاء فلاشة كامكس المينى 780 القديم

الرجاء فلاشة كامكس المينى 780 القديم
    السلام عليكم ورحمة الله اولا شكرا لجميع على مايبذل من جهد هنا وعلى المساعده الكريمه وانا ارجوا فلاشة جهاز كامكس 780 المينى والذى شبه الهيونداى من الداخل وليس الجاك 5100 ولا الكامكس الصينى لانه فى منه نفس بياخذ سوفت الجاك 5100 وده غيره والجهاز له فلاشة من الداخل تحمل رقم m29w160et علما انى كنت عملت له فلاشه من قبل وعمل جدا واليوم جربت معه جميع الفلاشات ولم يتغير اى شى به الجهاز ولم يعمل و به لمبه برتقالى مضيئه واخره خضراء طافيه ولا يعمل اى شى خلف ذلك وليس به كامه من الداخل وهو من الداخل صوره طبق الاصل من الهيواندى 5000 مع الفرق فى الفلاشه هيونداى 1 ميجا وده 2 ميجا الرجاء فلاشه مجربه لانى تعبت من البحث وشكرا لمن سهام بالحل

اخي العزيز ابعت صورة البوردة من الداخل

اخي العزيز ابعت صورة البوردة من الداخل حتي نقوم بخدمتك

شكرا لك ياخى الكريم الجهاز كامكس 780 عرفت المينى الصغير

حبيبى متتعبش نفسك
        غير المديا بواحد ميجا
        m29w800a
        واشحن الفلاشة بالمرفقات
        الملفات المرفقة

تفضل ياغالى ومجربة لعيونك
          الملفات المرفقة

تسلم يابروف

شكرا على الاتهمام والرد وسرعة الاجابه منكم وكم انا شاهد بمساعده هنا بينكم واشكر الجميه بعد كل ذلك شحن الفلاشة ونفس المشكله مع العلم انى جربت جميع الفلاشات التى هنا وغيرت الرامه والابرام وحته الباور باخر شغل من جهاز اخر وللاسف الجهاز الايمعمل مع العمل انى استخدم الجيتاج فى شحن الفلاشة والجهاز يقبل منى الفلاشه وتنخ جيدا مع العلم انى من فتره نسختها واشتغل لكن الان انا تعب ولا ادرى ايش اعمل وسخنت على البروسور والكرستاله وكل مظبوط لا يمعل سوه لمبه صفرا فقط ارجو المساعد

مشكور يا غالى

يعمل...
                X