قبل التحميل الرجاء الدخول من الجميع

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• قبل التحميل الرجاء الدخول من الجميع

يا جماعه الرجاء المحافظه علي تعب ومجهودات زيدان وعمار وعلي كل واحد يعمل موضوع حصري وافراد في المنتداء وانتو جربتم سابقا موضوع دونجل الميكروبكس وموضوع سرياله الفلاشات اللي ذيدان والمنتداء وجميع المشرفين والاعضاء اتهنو واتشتمو وشبعو تريقه واستهتار في منتديات اخر وللاسف من ناس كانت معانا في الشامل وعلشان نرد كرامه ذيدان الرجاء عدم نقل الموضوع اواعطائه لاي حد مهما كان وعلشان نوريهم اني الشامل للصيانه منتداء العمالقه ونفتخر انه يكون فيه ذيدان ومحمد بيومي واسامه طنطاوي وسلام وعمار وجميع المشرفين اللي انا واثق انهم اهل ثقه المنتداء

الرجاء من الجميع اخد الموضوع علي محمل الجد

والله هذا الكلام كلام جميل وانا عن نفسى ها اعمل كدة علشان مجهود الاستاذ ذيدان والاستاذ عمار وباقى الاساتذة والعباقرة الى فى الشامل وربنا يبارك لنا فيهم ويتحفونا بالحصريات قبل اى منتدى وبأذن الله دة اكيد هنا فى الشامل للصيانة مع المهندس احمد زيدان بارك الله فية وزادة من علمة الهم امين

المشاركة الأصلية بواسطة بهاء محمد مشاهدة المشاركة
      والله هذا الكلام كلام جميل وانا عن نفسى ها اعمل كدة علشان مجهود الاستاذ ذيدان والاستاذ عمار وباقى الاساتذة والعباقرة الى فى الشامل وربنا يبارك لنا فيهم ويتحفونا بالحصريات قبل اى منتدى وبأذن الله دة اكيد هنا فى الشامل للصيانة مع المهندس احمد زيدان بارك الله فية وزادة من علمة الهم امين

علشان تلتمس لى العزر ياغالى

فعلا يا جماعة مجهودكم لابد ان نحتفظ به للمنتدى المتألق
        الذى تمنيت ان اكون احد اعضاءه المتواضعين

اهم شي الامانة ووالاستاذ ذيدان تعب علشان يعملنا الحصريات دي وعرفان بالجميل نرجو عدم النقل

شكرررررررررررررررررررررررررررا

يعمل...
            X