موضوع مهم فى هذا القسم

تقليص
هذا موضوع مثبت
X
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• موضوع مهم فى هذا القسم

بسم الله الرحمن الرحيم
    شكرا لكل استاذتى الكرام العطو ثقتهم فيه واتمنى اكون عند حسن ظنهم بى وعلى قدر المنتدى النا فيه.
    حبيت انبه الاخوه الاعضاء ان المنتدى هيكون فيه الكتير من الشرح والكتير من الموضوع المهم بس حبين ناخد فى الحسبان شويه امور مهمه جدا علشان نكون وضحين.
    اولا:- فى التعليم انا هحاول ادى البدائيات فى اى حاجه اعرفها ليس بخل بس من اسليب التعليم الصحيح ان تقول معلومه وتسيب الاخر يدور على الباقى لان لما يجدها بصعوبه هيستفيد لبها اكتر ;بس ان شاء الله محدش يقلق كله هيكون موجود وهفيد الاخوه بكل النعرفه فى المنتدى سواء انا او غير من استاذتى الفضائل.
    ثانيا:- الموضويع البتتعرض فى المنتدى مش بانلفها بس ده علم موجود احنا ممكن نبتكر ونكتشف جديد على ثوابت موجود فالبتاكيد هتاخد من مكان انت اتعلمت منه سواء كتاب او غيره فلا خجل اخى العضو فى طرحك لموضوع ولكن حاول تكتب فيه باسلوب ترى انه سهل وباسلوب من المناقشه مش تنقل صوره بالظبط الا اذا كان الموضوع عاوز كده.
    ثالثا:- اتمنى ان كل شخص يحاول انه يبنى على افكار غيره ويكون فى اسلوب من الحوار المتفهم واننا نحاول نرقى بالمنتدى لابعد حدود.
    رابعا :- اعرف انك هتستفيد بالتاكيد طول ما انتى بتدى المنتدى باخلاص.
    خامساء:- مش تخاف من المنتدى ولامن اعضاءه ولامن مشرفين طول منت فى التمام زى ما بيقولو:) ومش تفكر زى ما وجدت فى منتديات المشرفين بيحربو الاعضاء ومش عارف مين بيحارب مين كلنا هنا اخوات وحبيبوالعنده معلومه هتفيد يتفضل واكيد هيلقى منا اكتر من اليتمنه ولو غلط بدون سبب :o بس فى الاخر احنا نتمنى جميعا اننا نرقى بالمنتدى الى ابعد حل وباعضاء المنتدى كمان وفى قسم التصميم ان شاء الله هنكون عندنا الخبره جميعا فى المجال المهم جدا والمفيد جدا وطبعا هنفتح مع بعض موضوع مفيده وشيقه جدا .
    اشكركم جدا واتمنى ان الجميع يستفيد وشكرا جدا ليكم وشكرا لجميع اخواتى واستاذتى فى المنتدى.
    التعديل الأخير تم بواسطة egnamer; 20-05-2008, 01:48 PM.

كلام جميل جداً أخي الفاضل
    وإبدأ علي بركة الله وكلنا معك
    جزاكـ الله خيراً

المشاركة الأصلية بواسطة أمير الزملكاوي مشاهدة المشاركة
      كلام جميل جداً أخي الفاضل
      وإبدأ علي بركة الله وكلنا معك
      جزاكـ الله خيراً

شكرا استاذى الفاضل على الرد وان شاء الله ربنا يوفق الجميع

بارك الله فيك يا غالي
        مشكووووووووووووووور

مشكور جدااااااااااااااااا

يعمل...